Alla inlägg under mars 2012

Av Peter Lundgren - 6 mars 2012 05:30

Fick en Revision för snart 30 år sedan. Blev fullständigt hudflängd av skattefogdar som vände upp och ner på hela familjens liv och slog företaget i kras. Blev inhämtad till förhör av uniformerad polis rakt framför ögonen på grannar och omgivning och åklagare beslagtog mitt pass och gav mej resande förbud.

Efter åskilliga år fick jag ett brev från åklagare att åtalet lagts ned pga. "brott kan inte styrkas".

Jag vann i högre instans mot skattemyndigheten som skövlat mitt liv: Men då var det redan för sent, famljen söderslagen, företaget borta, fullständigt ruinerad pga. att jag inte beviljats anstånd med skatt och straffskatt som uppkom genom skattemyndighetens såstom det visade sig, felaktiga sköntaxering samt alla de advokatkostnader jag dragit på mej genom åren för att försvara mej i rättsprocessen mot skattemyndigheten.

Allt gick år helvete, och då var det inte stor nytta med ett papper som bara sade "brott kan ej styrkas" och få pengar tillbaka som gick direkt till kronofogden för att betala skulder som jag dragitt på mej pga av skattemyndighetens agerade.

Jag sade då- aldrig mer -inte ett jäkla öre skall ni få under resten av mitt liv -ett ord som jag hållit och kommer att hålla tills jag dör.

Flyttade från Sverige och kommer aldrig mer tillbaka!!
Palme, Allan Larsson, Rudilf Meidner, Stasiliknande förtryck av medborgarna, socialdemokratiska tyranner - nej tack - let dem aldrig komma tillbaka.

Sälv tar jag inte chansen - och flyttar aldrig tillbaka till Sverige

Ovido - Quiz & Flashcards